Najczęściej zadawane pytania

FAQ

Jeżeli jesteś kupującym: umów się z nami na spotkanie. Pokażemy Ci na nim jak działa platforma, a na koniec, jeśli się na to zdecydujesz, podpiszemy umowę o współpracy.

Jeżeli jesteś dostawcą: zapytaj swojego kontrahenta, czy jest na Cashy. Jeśli tak – poproś go o zaproszenie. Jeśli nie – zachęć go do kontaktu z Cashy. Ty z nami nie musisz podpisywać umowy, wystarczy, że zaakceptujesz regulamin i masz pełnomocnictwo do reprezentowania swojej firmy.

Jeżeli jesteś kupującym: dla uproszczenia przyjmij, że Cashy pobiera opłatę w wysokości 10% Twojego zarobku z przyspieszania płatności. Cashy zarabia wtedy kiedy dostawcy aktywnie korzystają z usługi. Dodatkowo oferujemy Tobie wsparcie we wdrożeniu Twojej firmy i Twoich dostawców, a także narzędzia do integracji Cashy z Twoimi systemami. Opłata aranżacyjna uzależniona jest od tego na co się umówimy.

Jeżeli jesteś dostawcą: płacisz jedynie za przyspieszenie płatności. Koszt akceptujesz każdorazowo przy fakturze. Nie ma opłaty za rejestrację – jeśli nie korzystasz z finansowania za nic nie płacisz.

Od kupującego nie wymagamy żadnych zaświadczeń, ani raportów finansowych. Jeżeli jesteś reprezentantem firmy wymienionym w KRS/CEIDG wystarczy jedynie Twój dowód. Jeżeli nie jesteś tam wskazany, musisz mieć dodatkowo pełnomocnictwo do zawierania umów w imieniu swojej firmy. Dostawca nie podpisuje umowy, wystarczy, że zaakceptuje regulamin i ma pełnomocnictwo do reprezentowania swojej firmy, co pozwoli przejść proces weryfikacji.

Spodziewaj się środków w ciągu 2 dni roboczych po zaakceptowaniu przez Ciebie kosztów. Pamiętaj, że środki trafią do Ciebie bezpośrednio od Twojego kontrahenta.

Nie musisz. Na koniec miesiąca dostaniesz od swojego Kupującego fakturę na równowartość udzielonego skonta.

Oczywiście. Limit jest tylko dla Ciebie, w dowolnej chwili możesz go zmienić.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Chętnie pomożemy. Napisz do nas lub zadzwoń.